Spread the love

Folosind regulat aceste alimente benefice pentru un par sanatos, vei scapa de problemele legate de par.

alimente benefice pentru un par sanatos

Pentru ca frumusetea nu doar se vede ci se si simte!

Daca te-ai saturat sa-ti cheltui inutil banii pe produsele scumpe care promit multe, fara rezultate vizibile. Si iti doresti cu adevarat sa te bucuri de un par bogat si sanatos, dar ai obosit sa pierzi timp cu metodele incercate.

Atunci este timpul sa te gandesti ca problemele parulului tau provin din interior si nu din cauza factorilor externi.

Aceste probleme se pot rezolva printr-o alimentatie adecvata. Alegerea unui un stil de viata sanatos si echilibrat care include aceste alimente benefice pentru un par sanatos te poate ajuta. Totodata rutina de ingrijire a parului joaca un rol foarte important.

Haide sa vorbim despre posibilele cauze care afecteaza sanatatea parului tau.

Factori care afecteaza sanatatea parului:

  • Deficiente nutritionale
  • Stres
  • Hormoni
  • Boli autoimune
  • Medicamente
  • Deshidratare
  • Inflamatii
  • Coafat in exces ( caldura, produse, vopsele de par, decolorant etc…)
  • Varsta
  • Soare
  • Apa sarata
  • Clor (atat apa de la robinet cat si apa de la piscina)

Trecerea la un stil de viata sanatos nu ofera rezultate imediate, dureaza timp pana cand lucrurile se imbunatatesc, dar in cele din urma, vei ramane uimita sa vezi schimbari vizibile si radicale.

Pentru o femeia moderna este destul de greu sa tina pasul cu toate sarcinile care trebuie indeplinite intr-o singura zi. Din acest motiv probabil ca uneori se intampla sa uiti, ca pe primul loc esti esti tu, o femeia moderna, pentru care timpul este pretios. De aceea m-am gandit sa iti amintesc de aceste alimente a caror beneficii sunt uimitoare pentru sanatatea si frumusetea ta.
Alimente care nu trebuie sa lipseasca din dieta ta, pentru a te putea bucura de un par frumos.

OUALE

Alimente benefice pentru un par sanatos

Ouale sunt o sursa excelenta de proteine si biotina, ambii sunt nutrienti care favorizeaza cresterea parului.

Consumul regulat de proteine este important pentru cresterea parului, deoarece foliculii de par sunt compusi in mare parte din proteine. Cercetatorii au dovedit ca lipsa de proteine din dieta favorizeaza caderea parului.

Biotina este esentiala pentru producerea celei mai importante proteine pentru par, numita keratina. Motiv pentru care suplimentele pe baza de biotina sunt adesea comercializate pentru cresterea parului.

Cercetarile au aratat ca, consumul de mai multa biotina ajuta la imbunatatirea cresterii parului la persoanele cu deficit de biotina.

Cu toate acestea, deficienta de biotina este mai putin frecventa la persoanele cu o dieta echilibrata.

Ouale sunt o sursa bogata de zinc, seleniu si alti nutrienti sanatosi pentru parul tau. Acest lucru le face unul dintre cele mai bune alimente de consumat pentru o sanatate optima a parului.

SPANACUL

alimente benefice pentru un par sanatos

Spanacul este o leguma verde extrem de sanatoasa, plina de substante nutritive benefice organismului. Spanacul contine folat, fier si vitaminele A si C, toate acestea ajuta la cresterea parului.

Vitamina A previne uscarea scalpului și a porilor și reglează secretia de sebum contribuind, astfel, la prevenirea căderii părului. De asemenea protejeaza celulele din structură firelor de par si previne deteriorarea acestora.

Spanacul este si o sursa bogata de fier, care joaca un rol important pentru organism. Fierul ajuta celulele rosii din sange sa transporte oxigenul in tot corpul pentru a favoriza cresterea si repararea metabolismului. Lipsa fierului, duce la o serie de probleme de sanatate

Mai mult, caderea parului este foarte fregvent legata de deficientele de fier.

AVOCADO

Alimente benefice pentru un par sanatos

Avocado este delicios, hranitoar si foarte bogat in surse de grasimi sanatoase.

De asemnea, este o sursa de vitamina E, care contribuie la cresterea parului. Un avocado mediu ( aproximativ 200g ) asigura 21% din necesarul zilnic de vitamina E.

La fel ca vitamina C, vitamina E este un antioxidant puternic care ajuta la combaterea stresului oxidativ prin neutralizarea radicalilor liberi.

Intr-un studiu persoanele cu probleme de caderea parului, au inregistrat o crestere a parului cu 34,5% mai mare dupa ce au consumat suplimente de vitamina E timp de opt luni.

Avocado este si o sursa excelenta de acizi grasi esentiali. Aceste grasimi nu pot fi produse de corp, dar sunt elemente esentiale ale celulelor tale. Alta problema a caderii parului a fost legata de deficienta acizilor grasi esentiali.

DROJDIA DE BERE

Alimente benefice pentru un par sanatos

Drojdia de bere se numara printre cele mai vechi secrete de frumusete ale femeilor, si are nenumarate propietati terapeutice.

Drojdia este o sursă bună de vitamina B. În plus, conține proteine, potasiu, fier, zinc, magneziu.

Drojdia de bere creste productia de keratina si ajuta la regenerarea parului,( datorita complexului de vitamine B) contribuie la refacerea scalpului si intareste radacina firului de par. De asemnea proteinele din drojdie reduc efectul electrizat al parului.

Daca iti doresti un par stralucitor, drojdia de bere ar putea deveni noul tau aliat.

MORCOVII

Morcovii nu doar ca sunt gustosi, dar ofera si multiple beneficii care iti vor face parul mai puternic, mai lung si mai gros. Morcovii sunt bogati in vitamina A care ajuta la imbunatatirea circulatiei sangelui, indeseste parul, combate calvitia si protejeaza parul impotriva razelor UV.

Daca te-ai tuns de curand si doresti sa iti creasca parul, consuma in mod regulat morcovi, va acelere cresterea firului de par. Studiile arată că consumul regulat de morcovi, care sunt bogati în beta-caroten poate preveni incaruntirea prematura.

Alege cea mai buna versiune a ta, alege sa fii frumoasa!

Aceste alimente benefice pentru un par sanatos, nu doar ca sunt benefice dar sunt si la indemana ta sa le folosesti dupa bunul plac, asa ca nu ezita sa le introduci in dieta ta!

Pentru a invata cum sa utilizezi aceste alimente miraculoase pentru par, iti recomand sa te uiti si peste rubrica masti naturale pentru par.

Daca ti-a placut articolul sau daca deja folosesti aceste alimente , te rog sa lasi un comentariu la aceasta postare, pentru a-ti impartasii experienta. Pe curand!

Alimente benefice pentru un Par sanatos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *